با Gigabyte دنیا را زیر پا بگذارید با ما باشید

 M.Yossat Skin Pack x86/x64 – با استفاده از اسکین پک ها می توانید تمام ظاهر ویندوز سون خود را تغییر دهید و این تغییر یاعث تعویض بخش های مختلفی از ویندوز همچون تسکبار ، استارت ، صفحه لوگین ، پنجره ها و … خواهد شد . می توانید این اسکین پک را نصب و یا به صورت کامل حذف کنید . برای دریافت نسخه ی ۳۲ و یا ۶۴ بیتی این Skin pack به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

M.Yossat Skin Theme اسكين پك M.Yossat براي ويندوز سون   M.Yossat Skin Pack x86/x64

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:29 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Windows 8 Transformation Pack نرم افزاری مناسب برای تبدیل ظاهر ویندوزهای XP , Vista و Seven به ویندوز ۸ می باشد. ظاهر ویندوز ۸ سر و صداهای زیادی را ایجاد کرده است و شاید کاربرانی که هنوز قصد ندارد این ویندوز را انتخاب کنند ، نیاز به تجربه ای از ظاهر ویندوز ۸ و محیط کاربری آن داشته باشند. با این نرم افزار میتوان گفت ۹۰ درصد ظاهر کاربری ویندوز ۸ را تجربه خواهید کرد چرا که تمامی قسمت ها از آیکون ها گرفته تا صفحات روشن خاموش و نمایش پنجره ها به ویندوز ۸ تبدیل خواهند شد. این نرم افزار بر روی هر دو نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوزها سازگاری خواهد داشت.

 

Windows 8 Transformation Pack تبدیل ظاهر به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6.5

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:29 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 StartIsBack نرم افزاری است مخصوص ویندوز ۸ که میتواند منوی محبوب استارت را به ویندوز ۸ برگرداند. شاید کسی قبل از استفاده از ویندوز ۸ به کارامد بودن منوی استارت موجود در سیستم عامل های مایکروسافت پی نبرده بود! ولی حالا کسانی که از ویندوز ۸ استفاده میکنند دوست دارند هنوز منوی استارت را برای دسترسی ساده تر به نرم افزارها و امکانات ویندوز در اختیار داشته باشند. البته بهتر است خودتان را با تکنولوژی های جدید سازگار کنید ولی اگر نبود منو استارت در ویندوز ۸ آزارتان میدهید میتوانید از نرم افزار StartIsBack استفاده کنید. این نرم افزار در وبسایت معتبر سافت پدیا معرفی شده است و مسلما کیفیت لازم را دارا می باشد.

 

StartIsBack بازگشت منوی استارت به ویندوز 8 با StartIsBack 1.2.1

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:28 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 برای شما علاقه مندان به سری بازی های محبوب Call Of Duty ، تم های مخصوص ویندوز نسخه های مختلف این بازی را آماده کرده ایم . این تم ها به همراه عکس ها ، آیکون و صفحه لوگین ویندوز آماده شده اند . همچنین این تم ها مخصوص ویندوزهای ۷/۸/Vista می باشند که امیدواریم از آنها لذت ببرید .

 

Call Of Duty Windows Theme مجموعه تم های کال اف دیوتی Call Of Duty Windows Theme

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:27 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 با استفاده از اسکین پک Angry Birds StarWars می توانید ظاهر ویندوز سون خود را همانند بازی محبوب انگری بردز کنید . با استفاده از اسکین پک ها می توانید تمام ظاهر ویندوز سون خود را تغییر دهید و این تغییر یاعث تعویض بخش های مختلفی از ویندوز همچون تسکبار ، استارت ، صفحه لوگین ، پنجره ها و … خواهد شد . می توانید این اسکین پک را نصب و یا به صورت کامل حذف کنید . برای دریافت نسخه ی ۳۲ و یا ۶۴ بیتی این Skin pack به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

Angry Birds StarWars Skin Pack دانلود اسکین پک Angry Birds StarWars Skin Pack   ویندوز 7

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:26 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 مجموعه ۱۸ تم ویندوز ۷ به همراه والپیپرهای زیبا مربوط به موضوعات هر تم با کیفیت بالا و سازگار با رزولوشن های مختلف توسط دانلودها جمع آوری شده اند. این تم ها با نصبی آسان و تنها با دوبار کلیک بر روی آنها قابل نصب هستند. باتوجه به استاندارد بودن تم ها هیچ مشکلی در تعویض و تغییر آنها وجود نخواهد شد. هر تم دارای تعداد زیادی والپیپر مرتبط با موضوع تم خواهد بود. در ادامه مطلب نام ۱۸ تم آورده شده است.

 

18 theme مجموعه 18 تم ویندوز 7 به همراه والپیپر

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:26 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه